6 FAVES FROM MINIMUM

TURKEY – 1 WEEK

Ovenfor fremgår en række billeder fra min første uge i Tyrkiet. De første 5 dage af ferien tilbragte jeg med min mor i Side, hvor vi boede i en lille ferielejlighed. Disse dage gik med at gå ture, læse, solbade ved stranden og i det hele taget bare at slappe af. Natten til dag 6 tog vi imod Andreas på et andet hotel i byen, hvor jeg blev og overnattede i to nætter. Næste morgen gik vi hen og spiste morgenmad med min mor og resten af dagen gik med afslapning på stranden samt fejring af Andreas’ fødselsdag. Om aftenen nød vi en lækker middag på en tyrkisk restaurant, hvor Andreas blev overrasket med lagkage, fødselsdagssang og lidt dans fra tjenerne – enormt hyggelig og vellykket aften. Dagen efter ankom min far ved middagstid, og efter lidt tid ved poolen kørte vi til Antik City, hvor vi så på ruinerne og gik lidt rundt i den gamle by. Dette efterfulgt af en tur op til Manavgat vandfaldet, som desværre var afspærret på grund af ombygning. Herefter gik turen mod vores lejlighed i Alanya. Læs om min anden uge i et senere indlæg!