DANIEL WELLINGTON WATCHES + PROMOTION CODE

TURKEY – 2 WEEK

00001

Vi ankom til vores lejlighed sent onsdag aften. Dagen efter var Andreas og min far til tyrkisk barber og vi mødtes herefter ved markedet, hvor vi handlede en masse lækker frugt og grønt. Herefter tog vi til stranden, hvor vi tilbragte resten af dagen. Næste morgen kørte vi op og så dæmningen, hvorefter vi tog videre til Dim Cay, som er en populær attraktion, både for tyrkere og turister. Her sidder man på tømmerflåder på floden og får typisk lidt at drikke og spise. Vandet er, som I kan se på et af billederne ovenfor, meget grønt og så er det iskoldt! Om aftenen kørte vi op til borgen, hvorfra vi nød udsigten og solnedgangen. Herefter spiste vi på en hyggelig restaurant med live musik, hvorefter vi kiggede lidt på butikker og gik langs havnen, som i øvrigt er meget smuk om aftenen. Dagen efter kørte vi til Incekum, en rigtig lækker, lavvandet strand med det fineste sand. Andreas skulle rejse hjem om mandagen, så vi besluttede os for at køre tilbage til Side dagen før og tage en overnatning på et lækkert hotel. Her solbadede vi ved poolen, og om aftenen hyggede vi os med cocktails, kortspil og bordtennis. Om morgenen kørte vi Andreas tilbage til hans hotel, hvor han skulle med en bus til lufthavnen. Herefter kørte vi til Incekum, hvor vi blev hele dagen. Hen under aften tog vi hjem til lejligheden. En uge til, der bare fløj afsted. Læs om min tredje uge i et senere indlæg!